سلام ببخشید که توی این مدت چیزی ننوشتم چون مشغول بودم و داشتم ویولن کار میکردم ....
من چند روزه دارم ویولن یاد میگیرم و برادرم هم بلز یاد میگیره
وحالا مشغول تمرین ویولن هستم ....
سلام ببخشید که توی این مدت چیزی ننوشتم چون مشغول بودم و داشتم ویولن کار میکردم ....
من چند روزه دارم ویولن یاد میگیرم و برادرم هم بلز یاد میگیره
وحالا مشغول تمرین ویولن هستم ....
ما را در سایت آسمان پر ستاره پارميدا و پرهام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 5 تاريخ: پنجشنبه 13 آذر 1404 ساعت: 5:26